Experienta de peste 25 ani ne-a pavat drumul sa ne extindem in 8 orase din Romania cu magazine structurate pe nevoile clientilor din fiecare locatie si sa dezvoltam servicii cuprinzatoare.

Pentru a facilita prezentarea serviciilor ADIX, le-am structurat in patru categorii compacte:

– Eficientizarea achizitiilor – optimizarea cheltuielilor cu forta de munca;
– Gestionarea resurselor financiare – cresterea profitabilitatii;
– Servicii logistice – optimizarea cheltuielilor de logistica;
– Mentenanta – cresterea productivitatii companiei.

Prin optimizarea cheltuielilor cu forta de munca, asiguram clientilor nostri o gama larga si diversificata de produse datorita colaborarii noastre indelungate cu liderii din piata a grupurilor de produse pe care le distribuim la nivel national. Gestionarea pieselor de tip C este o activitate costisitoare in raport valoarea de achizitie, iar eficientizarea acesteia se realizeaza prin externalizarea gestionarii acestor componente care sporeste astfel profitabilitatea companiei.

De asemenea, este notabil ca oferim consultanta tehnica si oferim training tehnic prin intermediul inginerilor specialisti.

Gestionarea resurselor financiare sunt cheia catre cresterea profitabilitatii, astfel putem incheia cu colaboratorii nostri contracte anuale care eficientizeaza activitatea zilnica si optimizeaza costurile contribuind la dezvoltarea companiei. Stocul in custodie face parte tot gestionarea resurselor financiare si care imbunatateste activitatile zilnice a fiecarei companii.

Documentele electronice reduc costurile directe si indirecte – EDI fiind o tehnologie care automatizeaza transferul de date. Iar pentru a completa cresterea profitabilitatii, am dezvoltat un magazin online usor de utilizat si cataloage electronice. Pentru ca dorim sa dam dovada de flexibilitate, si impreuna cu sprijinul partenerilor nostri care sunt lideri mondiali, putem asigura solutii personalizate si optime in raport cu tendintele industriale din cea de a IV-a Revolutie Industriala.

Optimizarea cheltuielilor de logistica sunt esentiale pentru un flux continuu eficient, iar pentru a indeplini acest deziderat, va putem la dispozitie sistemul modern Kanban de management pentru monitorizarea fluxului de materiale din fabrica, cat si automate industriale care inlesnesc distribuirea consumabilelor catre angajati intr-un mod controlat si non-stop. Iar in interiorul serviciilor de logistica, compania noastra abordeaza toate operatiunile si resursele de transport, depozitare, logistica informatiilor precum si serviciile anexe.

Mentenanta sustine cresterea productivitatii companiei prin servicii de monitorizarea si diagnoza crescand astfel randamentul total al sistemelor de fabricatie si reducand semnificativ costurile de intretinere. Mentenanta preventiva este un proces eficient de reducere a costurile provenite de la opririle accidentale ale utilajelor si a timpilor de stationare.

Pentru o oferta personalizata va invitam sa ne trimiteti o cerere de aici.