Stimate Partener!

         In contextul situatiei actuale cu privire la evolutia Covid 19,  ADIX TECHNIK SRL monitorizeaza cu atentie evolutia pandemica la fiecare punct de lucru si s-au initiat demersurile necesare pentru a mentine situatia cat mai mult posibil in parametri adecvati.

        Suntem preocupati in primul rand de sanatatea angajatilor, clientilor si furnizorilor nostri si in acest sens am  adoptat o serie de masuri dupa cum urmeaza:

  1. Suspendarea /reducerea la minimum a deplasarilor fortei de vanzari la client si a suportului tehnic acordat la fata locului pe o perioada nedeterminata de timp. Activitatile de birou se vor desfasura de catre colegii nostri in mare parte in regim de home office. Colegii vor putea fi contactati in permanenta telefonic, pe Skype, prin email si online pe chat-ul paginilor adix.ro si adixstore.ro. In acest mod asiguram comunicarea permanenta- chiar si video, dupa caz.
  2. Magazinele Adix din tara functioneaza momentan dupa un program normal, cu respectarea masurilor de siguranta ce se impun, pana la noi restrictii.
  3. Livrarea marfurilor se va face in permanenta, fara intreruperi, prin intermediul firmelor de curierat. (In caz de necesitate, marfa va putea fi livrata si de catre angajatii Adix, cu respectarea masurilor de protectie necesare). In cazul nedorit al aparitiei oricarei disfunctionalitati in derularea normala a livrarilor, veti fi informati de indata.
  4. Comunicarea permanenta cu partenerii nostri si prin intermediul paginilor noastre web si pe facebook
  5. Va vom tine la curent in permanenta cu orice modificare a situatiei actuale. Daca aveti alte intrebari cu privire la acest aspect, nu ezitati sa ne contactati in orice moment.

       Speram ca si in aceasta perioada dificila sa putem  aduce  un sprijin real pentru activitatea Dvs. Colaborand vom putea face fata mai usor incercarilor viitoare.

Cu stima:

Laszlo Miklos

Manager General